SLIM-WITH-ME

Panduan diet secara online bersama Rx-Lite - Revolusi Baru Pelangsingan Badan yang menyihatkan. Kecapi berat badan ideal anda hari ini juga !!!

Online diet guideline with Rx-Lite - A New Revolutionary Slimming Therapy. Achieve Your Ideal Body Weight Today!!!


Sunday, January 24, 2010

RX-LITE - PENGENALAN


Rx-Lite merupakan inovasi terbaru formulasi doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia iaitu Dato Dr. Noordin Darus. Beliau yang merupakan seorang pakar diet & pemakanan yang terunggul suatu ketika dahulu merupakan seorang pelatih kepada atlit-atlit tanah air dan merupakan bekas Pengarah Perubatan Majlis Sukan Negara. Beliau lebih dikenali dengan penggilan 'Doktor Sukan'. Beliau-lah yang memberi panduan diet & teknik bersenam yang betul kepada atlit2 kebangsaan yang terkemuka seperti Misbun, Razif & Jailani Sidek, Nurulhuda Abdullah dan ramai lagi atlit2 negara. Malah anak beliau pun kadang-kadang berkesempatan berlatih dengan atlit-atlit ini.

Program pelangsingan beliau iaitu 'Slim For Life' merupakan suatu program yang terkenal dan diikuti oleh pelbagai institusi kerajaan, firma-firma dan badan-badan tertentu. Beliau sering muncul di kaca TV dalam program 'Mari Bersenam' di TV1 setiap pagi jam 7.30am sekitar tahun 80an dahulu.

Kini, dengan kepakaran yang ada, beliau telah mencipta formulasi Rx-Lite untuk setiap orang yang bercita-cita untuk mendapatkan berat badan & bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang menyihatkan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan.

Sambutan yang diberikan kepada 'kelahiran' Rx-Lite, produk terbaru WorldWellness Network benar-benar di luar jangkaan...!!! Ramai yang telah mencuba dan respon yang diberikan menyatakan bahawa kesannya amat bagus dan mereka berpuas hati dengan Rx-Lite.

Rx-Lite adalah produk pelangsingan yang sangat efektif, sedap, murah, praktikal serta yang paling penting TIDAK MEMPUNYAI KESAN-KESAN SAMPINGAN ATAU BERLAWANAN sebagaimana yang terdapat dalam kebanyakan produk pelangsingan yang lain. Formulasi Dr. Noordin Darus yang pakar dalam preskripsi pemakanan dan diet atlit-atlit kebangsaan ternyata berbeza yang mana tiada rungutan yang biasa didengari oleh pengamal produk pelangsingan seperti mual, loya, pening, buang air dan sebagainya.

Rx-Lite tidak akan menjadikan kulit kita mengeleber setelah turun berat badan & tidak menjadikan muka kita pucat lesi kerana kekurangan air/lemak kerana kurang makan, bukan kerana pembakaran lemak semulajadi. Itulah konsep di sebalik Terapi dengan Rx-Lite ini. yang unik atas segala keunikan produk ini ialah ia diproses dengan perantaraan Rx-Water, air Terapi berpenawar yang bersifat anti-Kanser.


CUBALAH SEKARANG...!!! ANDA PASTI PUAS HATI...!!!

1 comment:

  1. Balo Chilli Slimming gel-Manjakan Diri Anda (Balo Chili utk kempiskan perut dan kawasan badan yang bermasalah)

    Balo Chilli Slimming Gel
    RM49.90 (85ml)
    RM59.90 (250ml)
    RM69.90 (300ml)



    Photobucket

    ++ tidak sesuai untuk kulit sensitif
    ++ Guna 2 kali sehari selepas mandi pada kawasan berlemak dan selulit.
    ++ Cuba di kulit tangan terlebih dahulu untuk mengukur kepanasan. Setelah sapu, urut ikut arah jam.

    - chilli + garlic smell to give u a burning sensation
    - not suitable for sensitive skin
    - recommended for overweight people
    - how to apply? Max twice a day after bath. Can leave it on without showering off. Any area with fats & cellulite. Try lil’ bit on the skin 1st to avoid over heating later. Massage in circulat motion. Amount of cream to be based on ur personal preference.


    Waist Slimming Wrap
    RM19.90


    ~ Repetition use .easy to use
    ~ Please wash the belt before you use.

    Details: very elastic, good stickiness to hold onto body.use to target at tummy and make it sweat, and hence fats break down
    ★ Can be washed and reused Easily adjustable to your desired hold and tightness. immediately concentrate on that area to release sweat and lose weight, shaping your body. wave goodbye to pear shaped body
    ★ Can be used with weight lost cream, spa salt,massaging cream etc to massage
    ★ Can also be worn during exercise, does not fall off easily
    ★ Can be easily worn or removed
    ★ Very thin material so would not cause any discomfort

    ReplyDelete